Smycze reklamowe

Oferujemy szeroką gamę wysokiej jakości smyczy reklamowych, wykonanych z dobrych i trwałych materiałów. Istnieje możliwość wykonania smyczy z dwustronnym nadrukiem, także z różnym typem złączek i dodatkowych akcesoriów: uchwyty do kart, zacisków na rękę, holdery, czy różnymi etui. Smycze reklamowe cechuje wiele zalet:

Tania forma reklamy,

Skuteczne oddziaływanie na odbiorcę,

Praktyczne i do codziennego użytku,

Dostępne z różnymi typami złączek i akcesoriami.

Rynek gadżetów reklamowych rozwija się bardzo dynamicznie i nieustannie ewoluuje. Związane jest to z nowymi kreacjami i koncepcjami specjalistów w zakresie promocji i marketingu, a także pojawiającymi się nowymi możliwościami technologicznymi. Jednym z najbardziej uniwersalnych gadżetów reklamowych są popularne smycze. Zaopatrzenie się w smycze z nadrukiem nie wiąże się z dużym wydatkiem, a stanowić może ciekawy dodatek do pakietu innych upominków firmowych bądź też być profesjonalną formą identyfikacji podczas organizacji różnego rodzaju imprez. Specyfika smyczy stwarza możliwości umieszczenia na niej, obok logo firmy, także czytelnych haseł reklamowych czy innego rodzaju treści. Popularność smyczy, jako nośnika reklamowego firmy, związana jest z możliwością podwieszenia na niej identyfikatora osobowego, ale również kluczy, portfela, telefonu komórkowego czy pendrive’a. Jeśli jakość smyczy z nadrukiem logo firmy będzie dostatecznie wysoka, a forma reklamy atrakcyjna graficznie i ciekawa tematycznie, to smycz często przejmuje funkcję swoistego breloka i wystawiana jest na ekspozycję przez jej posiadacza znacznie częściej. A wszystko to z korzyścią dla promocji działalności danego przedsiębiorstwa, bowiem ciekawie zaprojektowane oraz dobrze wykonane smycze są gwarancją naturalnego i skutecznego przekazu reklamowego.

Z nadrukiem jedno i dwustronnym

W zależności od konkretnych potrzeb, nadruk na smyczach może być jedno- lub dwustronny. Nadruk jednostronny z pewnością będzie nieco tańszą opcją. Niekiedy jednak firmy decydują się na ten wariant nie tylko ze względów oszczędnościowych. W sytuacji, kiedy w maksymalnym stopniu zależy nam wyłącznie na wyeksponowaniu jakiegoś koloru, który odznaczałby w wyraźny sposób posiadacza takiej smyczy, to wówczas wybór nadruku z jednej tylko strony jest rozwiązaniem optymalnym (pomocne np. przy rozdziale stref w trakcie obsługi jakiejś imprezy). Dużo częściej wybór firm pada jednak na smycze z obustronnym nadrukiem. Efekt reklamowy jest wtedy spotęgowany, ponieważ podwójna powierzchnia smyczy, umożliwia umieszczenie na niej większej ilości pożądanych przez firmę treści.

Smycze reklamowe z akcesoriami

Smycz reklamowa nie jest wyłącznie kawałkiem kolorowej tkaniny. Żeby stała się uniwersalna i prawidłowo wypełniała swoje zadania, każda smycz reklamowa musi zostać wyposażona w element mocujący. Spośród wielu akcesoriów dedykowanych smyczom, możemy wybrać różnego rodzaju karabińczyki (typu np. rybka, krab czy smerf), wykonane z metalu bądź plastikowe. Dodatkowo smycz można doposażyć w łączniki, bezpieczniki, regulatory długości, kolorowe szekle, specjalne zaczepy do telefonów lub uchwyty do identyfikatorów.

Zadzwoń do nas: tel. 601 664 042

Masz pytania związane z naszymi produktami i innymi tematami?