Standy reklamowe

Standy reklamowe to doskonały sposób, aby zaprezentować potencjalnym klientom Twoją ofertę bądź produkt. Kluczem do sukcesu jest to, aby zadbać o to, żeby były one oryginalne i wyróżniały się na tle konkurencji. W końcu pierwsze wrażenie jest najważniejsze. To dlatego zadanie wykonania odpowiedniego stojaka warto powierzyć fachowcom – dzięki temu zyskasz pewność, że stand spełni swoją funkcję i godnie zaprezentuje Twoją ofertę światu. Profesjonalna agencja reklamowa z łatwością przygotuje stand, który przykuje uwagę przyszłych klientów.

Szeroki wybór dostępnych rozwiązań sprawia, że każdy znajdzie propozycję idealnie dopasowaną do swoich potrzeb i oczekiwań. Dużą popularnością cieszą się niewielkich rozmiarów, kartonowe lub tekturowe standy reklamowe na ulotki, jak również nieco większe standy promocyjne czy ekspozycyjne. Dobrze zaprojektowane, każde z przedstawionych powyżej rozwiązań pomoże Ci zaprezentować produkt lub ofertę i zaciekawić nimi potencjalnych odbiorców.

Dwustronne i jednostronne standy

Wybierając stojak warto zastanowić się nad dostępnymi opcjami. Wybór pomiędzy standem na ulotki, promocyjnym lub ekspozycyjnym to nie wszystko, możliwości jest znacznie więcej. Jedną z nich jest chociażby wybór pomiędzy standami jednostronnymi i dwustronnymi. Oba rozwiązania mają zarówno swoje wady, jak i zalety. Przykładowo: stojak jednostronny jest tańszym rozwiązaniem, ale z drugiej strony stand dwustronny zapewnia Ci dwa razy więcej przestrzeni reklamowej. To, który z nich wybierzesz, powinno być uzależnione od tego, co i jak chcesz promować. Aby ładnie zaprezentować ulotki usług oferowanych przez Twoją firmę, w jej siedzibie, prawdopodobnie wystarczy niewielki, jednostronny kartonowy lub tekturowy stand. Z kolei na ważne targi branżowe lepiej zamówić profesjonalne, dwustronne stoisko ekspozycyjne, które da Ci wiele możliwości pokazania swoich produktów i oferty. Zarówno dwustronne, jak i jednostronne standy to doskonała inwestycja w reklamę Twojej firmy.

Standy reklamowe

Karton

Ogromna uniwersalność i niski koszt wykonania – to główne zalety, jakimi charakteryzują się kartonowe standy reklamowe. Nasze stojaki bardzo dobrze sprawdzą się wewnątrz budynków i pomogą zwrócić uwagę klientów na wyprzedaż sezonową, aktualne akcje promocyjne bądź najbardziej promowane towary. Warto w nie zainwestować również ze względu na łatwość ich przenoszenia. Nośniki tego typu wykazują jednak niższą trwałość w porównaniu do innych materiałów, przeznaczone są więc raczej do prezentowania treści marketingowych, które będą aktualne przez kilka bądź kilkanaście miesięcy.

Sklejka

Odznaczają się lepszą trwałością od produktów wykonanych z kartonu, a do tego produkuje się je z materiałów ekologicznych. Dzięki temu, standy reklamowe ze sklejki bardzo często pojawiają się w sklepach ze zdrową żywnością, drogeriach z naturalnymi kosmetykami i wszędzie tam, gdzie strategia budowania marki oparta jest o wartości związane z ochroną środowiska. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonania i pełną swobodę przy projektowaniu stojaków – możliwe są nawet najbardziej fantazyjne nadruki i kształty!

Plastik

To jedne ze zdecydowanie najczęściej wybieranych nośników! Plastikowe standy reklamowe nadają się zarówno do użytku wewnętrznego, jak i zewnętrznego – można je wykorzystać choćby jako potykacze stojące przed lokalem gastronomicznym i informujące o menu czy aktualnych promocjach. Wewnątrz posłużą natomiast jako stojaki na ulotki, katalogi i inne materiały promocyjne. Nasze systemy wystawiennicze z tworzyw sztucznych to gwarancja wysokiej trwałości i lekkości, a do tego bardzo łatwo je się czyści.

Metal

Niezwykle wytrzymałe na uszkodzenia mechaniczne, stabilne i proste w pielęgnacji – takie właśnie są nasze metalowe standy reklamowe! Doskonale sprawdzą się przy ekspozycji najbardziej ekskluzywnych produktów, w tym choćby biżuterii, zegarków czy urządzeń elektronicznych. Warto w nie zainwestować ze względu na wyjątkowo długi okres użytkowania – tego typu systemy wystawiennicze zachowują efektowny wygląd przez wiele lat. Zamawiając je, nie trzeba się obawiać, że ulegną zniszczeniu na skutek uderzenia np. wózkiem sklepowym albo podczas przenoszenia w inne miejsce.

Zadzwoń do nas: tel. 601 664 042

Masz pytania związane z naszymi produktami i innymi tematami?